Wednesday, October 3, 2012

Just to say hello!

So, I moved about a week ago from glorious, sunny Mallorca in Spain to; miserable, wet Southampton. But actually when the sun is out and the parks look green the world seems a better place. The first few days may have been an emotional disaster, so much so that i had to buy 'Rescue' to calm my nerves, but  my cold little room and new uni friends (and brilliant boyfriend) have helped me see the bright side of moving from 28 degrees of sun to 17 degrees of grey.
This blog will show some of my thoughts, my outfits and my travels, so anyone out there interested in reading about such a change of lifestyle is welcome too :)

Love Hannah


Hace solo una semana me mude del sol caluroso de Mallorca a el frio mojado de Southampton. Pero la verdad es que cuando sale el sol y los parques brillan de verde, el mundo se ve de una manera feliz. Los primeros dias fueron muy emocionales, tanto que tuve que comprarme 'Rescue' para tranquilizar mis nervios, pero gracias a mi habitacion chiquitita y a mis nuevos amigos (y a mi novio) me han ayudado a ver lo bueno en mudarme de 28 grados de sol a 17 grados de lluvia.
En este blog hablare de mis pensamientos del dia, de lo que llevo y de las travesias que me pasen, asique a quien le apetezca leer el cambio de estilo de vida, soys muy bien venidos :)

Disculpas por no poner acentos en ningun lado, mi ordenador es ingles y se ve que es imposible poner los.

Un beso Hannah

No comments:

Post a Comment